Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Poradniki i przewodniki
(3)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(3)
Autor
Buryn Urszula
(1)
Jakubowski Stanisław
(1)
Serafin Teresa
(1)
Tkaczyk Grażyna (1955-2009)
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Kształcenie integracyjne
(3)
Nauczanie
(2)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Głusi
(1)
Polska
(1)
Szkolnictwo
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [120-121].
Przedstawiono: motywy, którymi kierują się rodzice posyłający dziecko z wadą słuchu do szkoły masowej; działanie aparatów słuchowych i słuchanie nauczyciela z wykorzystaniem takich aparatów i odczytywanie mowy z ust przez uczniów na lekcji; specyficzne uwarunkowania rozwoju mowy dziecka z wadą słuchu; wpływ stopnia ubytku słuchu na trudności szkolne; sytuację dziecka z wadą słuchu w klasie szkolnej od szkoły podstawowej do średniej - sytuacje, które mogą zdarzyć się na lekcji i metody pracy z uczniami; współpracę nauczyciela z uczniami i rodzicami dzieci z wadą słuchu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 34.
W przedmowie krótko omówiono sytuację prawną dot. programów i oceniania uczniów niepełnosprawnych, wynikającą z przepisów z 1999 r. oraz dot. integracji w nauczaniu i wychowaniu. Scharakteryzowano ucznia upośledzonego w stopniu lekkim i podano wskazówki do pracy z takim uczniem m.in. do realizacji zajęć korekcyjno-kompensacyjnych oraz do zajęć terapeutycznych z dziećmi z trudnościami w zachowaniu, zamieszczono propozycje scenariuszy różnych zajęć i przedmiotów nauczania na poziomie szkoły podstawowej i gimnazjum (z materiałami pomocniczymi do zajęć), m.in: 2 scenariusze zajęć wg ruchu rozwijającego V. Sherborne, 2 scenariusze zajęć metodą ośrodków pracy, scenariusz zajęć zintegrowanych, scenariusz lekcji gimnastyki wyrównawczej w kl. I-III, scenariusze jęz. pol., jęz. ang., sztuki, matematyki, informatyki. [Bibl. Pedag. w Białej Podlaskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej